¡Organizamos fiestas para todos los públicos! Llama gratis al +34 667 767 222 para más información.
Músics: quantitat o qualitat?
L’altre dia parlàvem sobre la conveniència de donar prioritat a la qualitat per damunt de la quantitat. Aquesta màxima és aplicable també al món dels músics. De vegades pots veure –i sentir- formacions grans, amb molta gent a l’escenari, molts de focos, llums, fum, pantalles d’aquelles que s’han posat de moda … Però aquella música no engantxa. Pot ser que el repertori no sigui l’encertat; pot ser que els músics no siguin els millors; pot ser tot una mica; el cas és que aquella nit de revetlla es queda amb un ‘si, però no’.
Per altra banda, de vegades veus un simple quartet, o potser un duo, o fins i tot un músic sol, i la pista plena. En aquests casos, els músics saben el que vol la gent, ho saben tocar, i ho toquen.
Nosaltres creiem que, abans que una orquestra gran de qualitat qüestionable, és millor un quartet professional de solvència contrastada; abans que un quartet mediocre, millor un duet bo; abans que un duet de ‘nyigo-nyigo’, millor un músic sol que sàpigue fer la seva feina. O inclús una bona Discoteca Mòbil que sàpigue què posar a cada momento, respectant les diferents edats i gustos del públic present. L’altra opció és fer com aquella dita: ‘ande o no ande, caballo grande’.
(versión en castellano:)
Músicos: ¿cantidad o calidad?
El otro día hablábamos sobre la conveniencia de dar prioridad a la calidad por encima de la cantidad. Esta máxima es aplicable también al mundo de los músicos. A veces podemos ver –y oír- formaciones grandes, con mucha gente en el escenario, muchos focos, luces, humo, pantallas de aquellas que se han puesto de moda … Pero aquella música no engancha. Puede ser que el repertorio no sea el acertado; puede ser que los músicos no sean los mejores; puede ser todo un poco; el caso es que aquella noche de verbena se queda en un ‘si, pero no’.
Por otra parte, a veces un simple cuarteto, o quizá un dúo, o incluso un músico solo, tiene la pista llena. En estos casos, los músicos saben qué quiere la gente, lo saben tocar, y lo tocan.
Nosotros creemos que, antes que una orquesta grande de calidad qüestionable, es mejor un cuarteto profesional de solvencia contrastada; antes que un cuarteto mediocre, mejor un dúo bueno; antes que un dúo de ‘ñigo-ñigo’, mejor un músico solo que sepa hacer su trabajo. O incluso una buena Discoteca Móvil que sepa qué poner en cada momento, respetando las diferentes edades y gustos del público presente. La otra opción es hacer como aquel dicho: ‘ande o no ande, caballo grande’.
FestesFiestas una agencia artística especializada en animación infantil, hinchables infantiles, discomóvil, karaokes portátiles y mucho más!
Tortosa, Tarragona, Barcelona, Lleida, Girona, Aragón y Comunidad Valenciana.
Todos los derechos reservados | FESTESFIESTAS